Welkom op onze Reislog!

Hallo en welkom op onzereislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waarwij onsbevinden en waarwezijn geweest! Meer informatie overons en de reis diewe gaan maken vind je in het profiel.

Wezien je graag terug oponze reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met onsmeereist!

Groetjes,

Marcella en Nina

dave

test

Roderik

Lieve Nina, heel veel plezier en avontuur gewenst; en gaod aofenen, nao / nouw!

Wendy

Hee Nina,
i'm gonna miss you roomie!:)
Heel veel plezier jullie allebei en leuk om zo af en toe iets te lezen over jullie avonturen!

Kusje Wendy

Tessa

Spannend!!! Nog heel even! Ik zal heel veel aan je denken! xxx

Petra

Ladies!!!!!!!!
Als alles goed is gegaan zweven jullie nu ergens boven de Atlantische Oceaan :D Naja, vliegen hopelijk.
Ik hoop dat jullie een supergave tijd gaan hebben in Brazilie! Zorg maar voor een heleboel leuke foto's en verhalen, kunnen wij hier een beetje meegenieten!
Have fun en doe voorzichtig!

Liefs, xxx

Lout

He liefste nicht,

Ik ben heel erg benieuwd hoe de eerste indrukken van Brazilië zijn geweest, hoe het nu met je gaat en hoe je het gaat hebben komende tijd. Ik ben alvast heel trots en nieuwsgierig naar je verhalen (die we in november zullen uitwisselen wanneer we beiden terug zijn van Brasil en NY... Woeha! Women of the World.)

dikke kus
Lout

Fleur

Lieve lieve lieve Marcella!! Hoe is het daar! Was de reis helemaal goed gegaan? Heb je je al een beetje kunnen nestelen in hun cultuur? Zijn het aardige mensen? Ik ben zo benieuwd hoe je het hebt..

Keep me posted, dude!
Veel liefs, xxxx

Margo

Dear ladies, de foto's zijn indrukwekkend, vooral die van grote hoogte zijn genomen, wat een maffe bergen, dat had ik me zo niet voorgesteld vanaf dat Christusbeeld. De flora en fauna is ook heel anders, geen koeien en schapen maar xxx en xxxx! We zullen het allemaal meebeleven, ik heb er zin in!
Veel liefs voor jullie allebei van Margo

Roderik en Angelique

Lieve dames,

Wat een mooie camera moeten jullie hebben om zulke mooie foto's te kunnen maken van 'apen' (?) en insecten, geweldig.
Zo te zien vermaken jullie je uitstekend in dit exotische land! En in hoog tempo, want de foto's getuigen van veel activiteiten in zeer korte tijd.
Nu pas gaan we jullie verhaal bij de foto's lezen.
Ben benieuwd. Kus, kus, kus

Aly

Hallo Marcella en Nina
Wat leuk om het thuis ook allemaal mee te maken leuke foto's en reisverhaal. Jammer voor jullie dat het regende maar voor ons wel leuk hebben jullie tenmiste even tijd om alles bij te werken.
Nog veel plezier en genietse.
Groetjes Aly

taanteaangelique

Lieve meiden,
wat hebben we genoten van jullie uitgebreide verhalen! maar eerlijk gezegd nog vooral van de humoristische schrijfsels onder de foto's.
En het allermeest van de soms fantastisch mooie opnamen van natuur en dieren!!
Hopelijk valt er deze laatste week nog veel te genieten en maken jullie nog een aantal positieve dingen mee van de Brazilianen....
Liefs en tot gauw bels na 4 november!
xxx